Kulcsszó keresés /


Stílusiskola: így viselj ősszel világos színek

Ugye ismerős, amikor beköszönt az ősz, és a ruhatáradat ellepik a fekete, sötétkék és sötétszürke darabok? Nos, mi azt javasoljuk, hogy ilyenkor is próbálkozz időnként egy-egy világosabb outfittel, ugyanis valószínűleg ki fogsz tűnni a tömegből, másrészt pedig igazán üdítő lehet néha kilépni a saját komfortzónánkból.

olvass tovább

Stílusiskola: így viselj szövetkabátokat

Egy jól megválasztott szövetkabát igazi jolly joker lehet a ruhatárunkban, ugyanis akár kifejezetten elegáns darabokkal, akár kapucnis pulcsival és sportcipővel kombináljuk, egészen biztos, hogy egy nagyon stílusos és kifinomult szettet fogunk kapni. Ősszel szerintünk a legjobb választás, mutatjuk is, hogy miért!

olvass tovább

Egy kis cipőmustra: ezt húzd a lábadra idén ősszel és télen!

  • 2020. október 14.

Minden szezonváltáskor fontos kérdés a cipő, hiszen teljesen másra van szükség tavasszal és nyáron, mint a hidegebb évszakokban. Mind a férfiak, mind a nők esetében változik időnként a cipődivat, ezért akkor is beszerzünk időnként újabb darabokat, ha egyébként még a tavalyi is tökéletes állapotban van – hiszen mindenki törekszik arra, hogy a lehető legjobban nézzen ki.

olvass tovább

Stílusiskola: így viheted utcára az otthoni szetteket

  • 2020. október 12.

Ez az év sok hátránnyal és lemondással járt, azonban mindenképpen az előnyök között érdemes megemlíteni, hogy teljesen elfogadottá vált az alapvetően otthoni, kényelmesebb szetteket - kapucnis pulcsi, melegítő nadrág - az utcán, átlag hétköznapokon is viselni.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább