Pickup Forrmadalom - Mitsubishi L200
Négy év telt el csupán az előző generáció megjelenése óta, de a Mitsubishi valószínűleg megelégelte a sokad hegedűs szerepét a pickup piacon és jogosan követeli vissza az őt megillető helyét.
olvass továbbJó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.
Négy év telt el csupán az előző generáció megjelenése óta, de a Mitsubishi valószínűleg megelégelte a sokad hegedűs szerepét a pickup piacon és jogosan követeli vissza az őt megillető helyét.
olvass továbbEgyszerre írni két autó tesztjét komoly kihívás. A VW Sharanról és a Seat Alhambráról szól a cikk. A Seat Alhambráról és a VW Sharanról szól a cikk. És persze bolond, aki mindent kétszer mond, kétszer mond, de ez esetben persze senki sem az, hiszen a két autó szinte teljes mértékben megegyezik.
olvass továbbHa valakit egy sikeres és számos harcban bizonyított amerikai föld-levegő rakétáról neveznek el, annak pont így kell viselkednie. A KIA-nál viszont bizonyára csupa pacifista dolgozik, így itt csak a sebesség miatt lett a 2017-ben született gyermek neve azonos egy tömegpusztító fegyverével.
olvass továbbNem először jár nálunk a VW Bulli, de minden alkalommal megdobogtatja a szívünket. A Transporterből kialakított jubileumi változat nemcsak nagyon jó, de menő is egyben.
olvass továbbEgyszer volt, hol nem volt, volt az Óperenciás tengeren is túl, élt egyszer egy nagy király. Híres és jó király volt. Rengeteg újító, korát meghaladó intézkedést vezetett be. Az átlagembernek szánt dolgoktól kezdve a leggazdagabbaknak készült luxus árú is volt a birodalmában.
olvass továbbAz X a BMW-nél nem a kincs helyét jelöli, hanem azt, hogy egy SUV-ban ülünk. Ha pedig a szám páros, akkor a formája kupé. De az X2 ennél sokkal több, számos szempontból korszakalkotó.
olvass továbbJellemezően 6-7 évente újul meg egy autótípus és a váltás időszakában logikusan merül fel a kérdés, hogy megvárjuk-e az újonnan megjelenő modellt, vagy a jelenleg futót válasszuk?
olvass továbbA Korda filmstúdió adott otthont a mai sajtótájékoztatónak, ahol megismerhettük, sőt ki is próbálhattuk az új Peugeot 208-ast. Nyugodtan lehet irigy mindenki. Ez a kocsi fantasztikus.Biztos vagyok benne, hogy bőven lesz még mit írni az új 208-ról, amit magamban már Szimbának kereszteltem el, hiszen ez a kocsi tényleg a kis oroszlánkirály
olvass továbbA negyedik generációs KIA Sportage-ot volt szerencsénk tesztelni az elmúlt napokban. És a szerencse ebben az esetben nem csak egy udvarias kifejezés, hanem egy valóban jó élményre utal.
olvass továbbVajon össze lehet hasonlítani két ennyire eltérő autót? Ha eltekintünk attól a nem lényegtelen körülménytől, hogy a tesztelt Lexus UX árából majdnem 2db T-Roc vásárolható, akkor igenis lehetséges!
olvass továbbA Kia és a Hyundai márkaépítése és fejlődése azt hiszem tankönyvi példa lesz pár éven belül az összes marketing iskolában. Tudatosság és az ebből fakadó sikeresség tökéletesen nyomon követhető náluk és talán nem is lehet ennél jobban csinálni.
olvass továbbTöbbször írtunk már az elmúlt hetekben az Iveco Dailyről, de még valószínűleg nem eleget, hiszen az új Daily rávilágít számos olyan fontos változásra, ami a haszongépjármű kereskedelemben lezajlik napjainkban.
olvass továbbA Toyota Camry régi, jó ismerős az európai piacon, közel másfél évtizedes kihagyás után jött vissza hozzánk, hogy ringbe szálljon a középkategóriában. Globális tapasztalata jócskán van a típusnak, hiszen az 1982-es első generációs modell bevezetése óta 19 millió példány talált gazdára.
olvass továbbNem azzal kezdeném a beszámolóm, hogy mit gondoltam a Ssangyong Rexton G4-ről, miután megláttam, majd elkezdtem vezetni, hanem egy-két olyan reakcióval, amit az ismerőseimtől, családomtól kaptam, amikor a volán mögül felhívtam őket. Értem, hogy Rexton, de az milyen autó? Hogy néz az ki? Az pedig micsoda? Biztosan ezt akarod vezetni? Borzasztó ugye?
olvass továbbAzok, akik ezeket a cikkeket olvassák, mások, mint a legtöbb ember. Az autó jellemzően többet jelent számukra egy szimpla technikai eszköznél. Nem kizárólag arra a funkcióra választják, hogy eljuttassa őket egyik pontból a másikba. Fontos számukra az, hogy azt miként teszik meg.
olvass továbbA napokban nagyon nehéz nem arra gondolni, hogy mi fog történni a hétvégén. Így, amikor őszinte, dícsérő szavakat mondok egy autóról és végső konklúzióként azt szűröm le, hogy válaszd a Toyota Corollát, akkor politikai színezete lehet a dolognak. Pedig nincs!
olvass továbbAmikor főzünk a legfontosabb az, hogy szeressük, amit csinálunk. A maximalizmus, az elszántság tesz minket profivá. De ez mind nem elég, mert szükség van a jó alapanyagokra. Figyelembe kell venni a tradíciót, hagyományokat, mert ezek segítségével tudunk igazán jót alkotni. Ha még kreatívak is vagyunk hozzá, akkor fogunk a legnagyobbak közé emelkedni. Hogy csinálja ezt a Ford?
olvass továbbValahogy úgy alakult, hogy a harmadik generációs Yarist nem volt lehetőségem kipróbálni az elmúlt 7-8 évben. Így a jövő évi modellváltást megelőzően, nagy várakozással ültem bele a kis autóba. Komoly elvárásaim voltak, ugyanis az első generáció 1999-es megjelenése a Toyota számára is nagyon magasra tette a lécet. Elsősorban egyedi megjelenése, és még a mai napon is remek formai elemei által divatos autónak tekinthető. A belső anyagok és a minőségi kidolgozás tovább fejlődött a második generációban, csakúgy, mint az autó méretei, viszont továbbra is megmaradt az egyedi, középre helyezett műszerfal, ami viszont már ebben a modellben hagyományos mutatókkal rendelkezett.
olvass továbbSzinte mindenki ismeri, nem kell hozzá autófanatikusnak lenni. Igen, hihetetlenül hangzik, de az első generációs Corolla 1966-ban látta meg a napvilágot. 53 év biztosan elég volt ahhoz, hogy a Corolla név egybeforrjon az autózással, bárhol is éljünk a világon. A márka legtöbbet eladott típusa most már a tizenkettedik generációjához érkezett.
olvass továbbA Ford Focus ST nem a legerősebb Focus lesz a kínálatban. Jövőre jön az RS, de egy átlag autós nem is értheti meg, hogy miként lehet ezt a mostani teljesítményt fokozni, ha beül a volán mögé.
olvass tovább